прапор Украiни герб Украiни
Комунальний заклад "Бугаївський ліцей Ізюмської районної ради Харківської області"
герб Бугаївський НВК  прапор Бугаївський НВК

ШМО класних керівників

 

ПЛАН

роботи методичного обєднання

класних керівників

Комунального закладу «Бугаївський ліцей

Ізюмської районної ради

Харківської області»

на 2021/2022 навчальний рік

 

І вступ.

 

Протягом 2020/2021 навчального року методичне  об’єднання класних керівників  працювало над реалізацією методичної проблеми «Створення життєвих компетентностей учнів на всіх етапах становлення особистості» та під проблемного питання : «Забезпечення умов для становлення суверенної і відповідальної особистості  здатної здійснювати  самостійний вибір і приймати самостійні рішення»

Основними завданнями діяльності методичного об’єднання класних керівників є створення умов для безперервного підвищення фахової та методичної кваліфікації, вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду.

У складі вчителів методичне  об’єднання класних керівників працює 19 класних керівників  з них мають такі кваліфікаційні категорії:

«Спеціаліст вищої категорії» мають 2 класні керівника (10.5 %),

«Спеціаліст I категорії» –  5 класних керівник(26.3% )  ,

«Спеціаліст II категорії» – 4  класних керівників (21.1%),

«Спеціаліст» – 3 класні керівника (15.8 %),

«11 тарифний розряд» 3 класні керівника (15.8%)

«10 тарифний розряд» 2 класні керівника (10.5%)

Класні керівники зміст виховної діяльності будують у відповідності до наступних ключових ліній:

– ціннісне ставлення особистості до себе;

– ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;

– ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

– ціннісне ставлення особистості до праці;

– ціннісне ставлення до природи;

– ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Робота з батьками в поточному навчальному році спрямовувалась на створення єдиного колективу вчителів, батьків, учнів (здебільшого у формі онлайн). Шляхом проведення батьківських зборів, спілкування з батьками через системи та через платформи (вересень, грудень, лютий, квітень-травень).

Планом роботи передбачено 4 засідання Протягом 2020/2021 навчального року проведено 4 засідання МО, на яких розглянуто питання планування виховної роботи в класах, опрацьовані основні нормативні документи з виховної роботи, розглядались питання формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості, вивчалася робота, яку проводили класні керівники з профілактики правопорушень серед підлітків, система роботи з обдарованими дітьми, вивчалися новинки педагогічної літератури та передовий педагогічний досвід.

Засідання МО класних керівників поєднувались з виховними заходами. В якості основних форм роботи визначені тематичні засідання, відповідно до річного плану роботи Члени МО брали активну участь в роботі педагогічної ради й нарадах при директорові та заступнику директора; проводили огляд класних колективів; відкриті виховні заходи; звіти про роботу; співбесіди, знайомство з новинками методичної літератури тощо. Слід відмітити, що класні керівники здійснюють свою діяльність у тісній співпраці з бібліотекарем, шкільним психологом. В ліцеї склалась добра традиція взаємодопомоги практичної й методичної, взаємовідвідування виховних заходів, спільне їх проведення, принциповий підхід до оцінювання роботи, зацікавленість класних керівників, вихователів  у спільному обговоренні й реалізації проблем навчально-виховного процесу. В більшості випадків ця співпраця дає позитивні результати й на практиці, в тому числі й при проведенні відкритих виховних заходів, які крім інших мають на меті – удосконалення педагогічної майстерності.

У ліцеї  були проведені такі традиційні форми діяльності: свято Першого дзвоника, день фізкультурника, святковий концерт «Своєму вчителю присвячую» ,  виставка робіт з природного матеріалу «Чудеса природи», ранок – реквієм вшанування пам’яті померлих в роки Голодомору 1932 – 1933 р.р., новорічні ранки та вечір. Конкурси  малюнків, листівок, колажів, різноманітні свята і конкурси, які проходили в класних колективах.  У філії  були проведені такі загальношкільні заходи: (Свято Першого дзвоника, День фізичної культури і спорту, заходи до Міжнародного дня миру, Дня партизанської слави, Свято осені, заходи до Дня памяті жертв Бабиного яру, до Дня людей похилого віку, до Дня вчителя, до Дня українського козацтва, відзначено День української писемності та мови, День памяті жертв голодомору, День гідності та свободи, День Збройних Сил України, свято Миколая та Нового року тощо), різноманітні  виховні заходи по класах за планами класних керівників.

Всі форми виховної діяльності були проведені за участю  учнівського комітету «Веселка», яка є органом учнівського самоврядування та за підтримки педагогічного та батьківського колективів

Протягом2021/2022  навчального року вивчався досвід класних  керівників 4 і 9 класу це Рибалко Т.І. з питання «Формування національної свідомості школярів та виховання любові до традицій українського народу», Зінченко Н.І.  – «Особливості спілкування в класному колективі», Сотули О.Л.- «Формування активної життєвої позиції учня.». Виходячи з мети та завдань які перед собою ставили класні керівники  у класах організовано таке виховне середовище, яке надає учням можливість вибору різних видів занять і творчої діяльності, які відповідають особистим потребам вихованців.  У процесі різноманітної діяльності за участю ініціативних творчих груп відбувалося згуртування дитячого колективу.

            З метою пропаганди здорового способу життя як невід’ємного елемента загальної культури особистості та з метою профілактики шкідливих звичок класними керівниками  1 – 11 класів  постійно ведеться облік індивідуально – профілактична робота з учнями схильними до вживання алкоголю, тютюну. Протягом вересня місяця було проведено анкетування учнів 5 – 11 класів із визначенням рівня знань про шкідливий вплив наркотичних речовин та алкогольних напоїв. З учнями 1-11 класів були проведені цикл бесід на теми : «Здоров’я дітей – здоров’я нації»; «Твоє здоров’я в твоїх руках»; «Бережи здоров’я »; «Шкідливим звичкам скажемо – Ні»; «Наркоманія і СНІД».

Для  недопущення паління на території ліцею постійно проводяться цільові рейди. Великим внеском у формуванні здорового способу життя є викладання  факультативу «Захисти себе від ВІЛ» (10 кл.).

Усі класні керівники провели в повному обсязі заняття з циклу «Безпека життєдіяльності» щодо вивчення правил дорожнього руху, заняття щодо вивчення правил протипожежної безпеки, запобігання отруєнь, правил безпеки при користуванні газом, безпеки з вибухонебезпечними предметами, безпеки на воді, безпеки користування електроприладами,  профілактики туберкульозу, гепатиту, гельмінтозу та інших інфекційних захворювань.

Виконуючи «Комплексну програму профілактики злочинності »  з удосконаленням  правового виховання дітей та підлітків , з метою активізації педагогічного колективу й батьківської громадськості з попередженням серед підлітків і молоді протиправних дій, організації та систематичного вивчення законів України, виконання закону  «Про загальну середню освіту» та інших правових актів у  2020 /2021 навчальному році у ліцеї було поновлено картотеку учнів які виховуються в сім’ях, які опинилися в складних життєвих обставинах, що стоять на внутрішкільному обліку, ведеться облік учнів , що потребують особливої педагогічної уваги.

Велика увага класними керівниками  приділяється  трудовому вихованню та профорієнтаційній роботі, підготовці дітей до самостійного життя. З метою формування уявлення дітей  про багатогранність професій та пропагандування сільськогосподарської направленості, сприяння емоційно – ціннісному ставленню до життя через професії, та підготовка до соціалізації через формування навичок та умінь дорослого життя проводились бесіди: «Ким бути? Здібності людини та вибір професії»,  «Справа мого життя», «Професії різні важливі, професії різні потрібні» та інші.

Поряд із традиційними формами виховної роботи значне місце посідає шкільне учнівське самоврядування. Структурно самоврядування представлене як на рівні ліцею, так і на рівні класних колективів. Організаційно-функціональну структуру учнівського самоврядування очолює голова учнівського комітету. За кожною комісією закріплені педагоги-консультанти, які відповідали за надання методичної допомоги органам учнівського самоврядування, учням-лідерам із проблеми організації цікавих справ, акцій, навчання учнівського активу.

Роль учнівського самоврядування підвищується в зв’язку з результативністю діяльності й підняттям її авторитету серед учнів та педагогічного колективу, але однією зі складних проблем залишається невелика чисельність активістів.      

Триває робота з розвитку інтересів та уподобань дітей.  Однією з основних форм позакласної діяльності є гурткова робота. З метою раціонального і корисного проведення дозвілля, задоволення потреб дітей у творчій самореалізації, розширення кругозору учнів, відповідно до їх можливостей, інтересів, нахилів, з урахуванням бажань, віку, психофізичних особливостей та стану здоров’я в 2020/2021 навчальному році в навчальному закладі  працювали  такі гуртки:. :. танцювальний, «Народних інструментів», «Виготовлення сувенірів» , «Маленький розумник» , «Співи», «Паперокручення» , «Театральний», «Пішохідний туризм», «Англійська мова», «Декоративно ужиткове мистецтво»,  «Волейбол» . В гуртках залучено 75 відсотків учнів. Знання, вміння та навички, які здобули на заняттях даних гуртків та секцій учні демонструють на концертах,  відкритих виховних заходах, на районних та обласних змаганнях.

Класні керівники забезпечують відповідальний та творчий підхід до виховання учнів, високий та достатній науково-методичні рівні при проведені виховних годин,  забезпечують компетентнісний підхід   до учнів у виховній робот, приділяють увагу формуванню власної дидактичної компетентності як засобу підвищення ефективності і якості виховного процесу.

Класні керівники вдало підбирають та застосовують методи та форми проведення виховних заході, використовують різноманітну наочність. Недоліком  є недостатнє  залучення до виховної роботи батьків та громадськості. За матеріалами виховних заходів були створені папки ,,Робота з батьками ”, ,,Активні форми роботи з учнями ”, поповнені тематичні папки.

Одним з важливих залишається відвідування учнями ліцею, пропуски занять без поважних причин. Дійові методи і форми роботи з цього питання постійно приміняють  всі класні керівники.  Залишається ще проблемою робота з батьками. Тому одним із завдань на наступний рік є: посилення  зв’язку класних керівників з батьками з метою контролю навчання, дисципліни, відвідування учнів, урізноманітнення цієї роботи

На сучасному етапі в умовах розвитку української державності великого значення набуває виховання громадянських якостей 2020/2021 навчального року МО класних керівників буде працювати над темою “Системний підхід до виховання учнів, підготовка їх до життя і праці ” та її під проблемного питання «Формування й розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадською позицією, готової до конкурентного вибору свого місця в житті»

 

Основні завдання виховної роботи на 2021/2022 навчальний рік:

 

  1. Сприяння набуттю дітьми патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів.
  2. Формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій.
  3. Утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства.
  4. Підвищення соціального статусу виховання у системі освіти закладу, зміцнення й розвиток виховних функцій закладу.
  5. Забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами, дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль.
  6. Посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з закладом.
  7. Розвиток учнівського самоврядування в закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого та молодіжного руху.
  8. Збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості.
  9. Попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість.
  10. Формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.
  11. Психологізація як здатність враховувати у комплексі всі зовнішні й внутрішні впливи на дитину й одночасно творити духовно-творче розвивальне середовище, нейтралізуючи негативні з них та посилюючи позитивні.
  12. Залучення дітей до розв’язання суспільно значущих і особистісних життєвих проблем, формувати досвід громадянської поведінки.
  13. Розвиток творчого потенціалу всіх суб’єктів навчально-виховного процесу.
  14. Життєтворчість як здатність забезпечити дитині можливість облаштувати власне життя, творити колективні та міжособистісні взаємини.
  15. Педагогічна культура вчителів і вихователів, невід’ємними особливостями якої є людяність, інтелігентність, толерантність, розуміння, здатність до взаємодії.
  16. Педагогічний захист й підтримка дітей у розв’язанні їхніх життєвих проблем та в індивідуальному саморозвитку, забезпечення їхньої особистісної недоторканності та безпеки.
  17. Самореалізація людини в особистісній, професійній та соціальній сферах її життєдіяльності.
  18. Формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей.

 

ІІ  члени  методобєднання.

№ з/п ПІБ  класного керівника Педагогіч-ний стаж Стаж класного керівника Клас Освіта Проблема над якою працюють
1. Рибалко  Тетяна Іванівна 40 40 1 Вища Згуртування учнів у класний колектив
2. Зінченко Наталія Іванівна 31 19 1 Неповна вища Адаптація до школи першокласників

 

3. Ровчак Любов Петрівна 38 38 2 С/спеціальна Формування національної свідомості школярів та виховання любові до традицій українського народу
4. Лещенко Аліна Петрівна 1 1 2 Вища Соціальна адаптація дітей в умовах Нової української школи
5. Шаповал Юлія Іванівна 3 2 3 Вища Формування національної свідомості школярів та виховання любові до традицій українського народу
6. Удовиченко Людмила Григорівна 31 19 3 Неповна вища Особливості спілкування в класному колективі
7. Павленко Надія Петрівна 32 32 4 С/спеціальна Формування національної свідомості школярів та виховання любові до традицій українського народу
8. Путятіна Вікторія Валеріївна 29 29 4 Неповна вища Формування загальнолюдських моральних цінностей
9. Статівка Світлана Олександрівна 5 5 Вища Формування згуртованого єдиного, працездатного учнівського колективу та громадської позиції.
10. Звонцова Катерина Олексіївна 1 5 Вища Формування моральних норм спілкування учнів
11. Магда Андрій Геннадійович 17 6 6 Вища Формування згуртованого єдиного, працездатного учнівського колективу та громадської позиції.
12. Ткачов Дмитро Володимирович 21 9 6 Вища Виховання загальнолюдської моралі, громадської і соціальної відповідальності
13. Хиленко Людмила Василівна 31 30 7 Вища Формування в учнів громадської позиції, потреб дотримуватися правил культури поведінки, спілкування мови та зовнішнього вигляду
14. Мишина Марія  Сергіївна 10 7 7 Вища Виховання національної самосвідомості
15. Висоцька Світлана Миколаївна 8 3 8 Вища Формування моральної свідомості, відповідальності  як риси особистості та навчання культури поведінки на основі виховання ціннісного ставлення  до суспільства та держави
13. Маслова Віталія Миколаївна 25 24 8 Вища Виховання свідомого громадянина України, створення його саморозвитку, самоосвіти
14. Теницький Костянтин Володимирович 28 22 9 Вища Моральне виховання
15. Казюта Марина Вікторівна 30 28 9 Вища Виховання почуття відповідальності в членів колективу
16. Сотула Оксана Леонідівна 11 5 10 Вища Формування активної життєвої позиції учня.
17. Корзун Наталія Миколаївна 8 6 11 Вища Створення умов для всебічного і гармонійного розвитку особистості підлітка

 

III.  Основні заходи.

 

№ п/п                Основні заходи. Термін проведення Відповідальний. Відмітка про виконання
1. Узгодити плани виховної роботи класних керівників з планом виховної роботи НВК.   До 10.09.

   ЗДНВР

2. Вивчити стан виховної роботи у ,

4-му класі.

9-му класі.

та систему виховної роботи з дітьми

кл .керівників

4 – Павленко Н.П., Путятіна В.В.,

9-   Теницький К.В., Казюта М.В.

Узагальнити досвід.

 

Грудень

Березень

 

      ЗДНВР  
3. Підготувати та організувати заняття МО класних керівників іі формування культури поведінки в учнів: проблеми і перспективи. Січень ЗДНВР  
4. Організувати роботу з батьками з метою надання їм практичної допомоги з виховання дітей. Протягом року. ЗДНВР, класні керівники.  
5. Оформити методичний куточок «На допомогу у виховані». Протягом року ЗДНВР  
6. Виконання програми «Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів у загальноосвітніх навчальних закладів України » Протягом року ЗДНВР  
7. Познайомитися з досвідом роботи кл. керівників  Павленко Н.П., ПутятіноїВ.В., Теницького К.В., Казюти М.В. Узагальнити його, заслухати виступи цих вчителів на засіданнях м/о. Грудень – березень. ЗДНВР  
8. Заслухати на нараді при директорі про діяльність пед. колективу щодо запобігання злочинам та правопорушенням серед неповнолітніх. Листопад

Грудень

ЗДНВР  
9. Систематизувати методичний матеріал “Методичні розробки виховних заходів за напрямками ” Протягом року ЗДНВР, класні керівники  
10. Постійно вивчати досвід кращих загальноосвітніх закладів з планування і організації виховного процесу в позаурочний час . Протягом року. ЗДНВР, класні керівники.  
11. Вивчити стан роботи з художньо-естетичного напрямку з учнями:

– 1-6  класах;

– 7-11класах.

За результатами провести нараду.

 

 

Березень

Квітень

 

 ЗДНВР  
12. Вивчити стан виконання комплексної програми профілактики злочинності. Результати заслухати на нараді. Протягом року ЗДНВР  
13. Взяти під контроль роботу кл. керівників з батьками:

–          2,3 кл.

–          4кл.

–          5,6 кл.

–          7,8 кл.

–          9 кл.

–          10 кл.

–          11 кл.

 

 

Жовтень

Листопад

Лютий

Березень

Грудень

Січень

листопад

ЗДНВР

14. Підготувати та провести відкриті виховні заходи. За планом вих. роботи ЗДНВР, класні керівники  

 

 

 

ІV. Індивідуальна робота.

 

№ п/п                Основні заходи. Термін проведення Відповідальний. Відмітка про виконання
1. Надавати індивідуальну допомогу класним керівникам в плануванні виховної роботи з дітьми та в проведенні виховних заходів. В разі необхідності

ЗДНВР

2. Організувати роботу консультативного пункту для класних керівників:

1)      вивчення особистості учня;

2)      вивчення учнівського колективу;

3)      методи і форми проведення колективних творчих справ;

4)      організація індивідуальної роботи з учнями та батьками;

5)      робота класного керівника по вихованню в учнів культури поведінки та дисципліни;

6)      робота класного керівника з морально-правового виховання;

7)      форми роботи класного керівника з розвитку активності учнів.

 

 

вересень

жовтень

листопад

 

грудень

 

лютий

 

 

березень

 

квітень

ЗДНВР

3. Відвідати і обговорити години спілкування та виховні заходи   у вчителів, що атестуються:

–          Висоцька С.М.

­­­­­­Протягом року

ЗДНВР

4. Відвідувати години спілкування у класних керівників

Шаповал Ю.І., Удовиченко Л.Г.

Павленко Н.П., Путятіна В.В.

Рибалко Т.І., Зінченко Н.І.

Ровчак Л.П.

Сотула О.Л.

Корзун Н.М.

Магда А.Г., Ткочов Д.В.

Хиленко Л.В.

Висоцька С.М.., Маслова В.В.

Статівки С.О., Мишина М. С.

Теницького К.В., Казюта М.В

 

 

квітень

жовтень

грудень

листопад

лютий

квітень

листопад

січень

лютий

березень

березень

грудень

ЗДНВР

 

 

\/.  План навчання з молодими класними керівниками

№ п/п                Основні заходи. Термін проведення Відповідальний. Відмітка про виконання
1. Лекція : « Система  планування виховної роботи»

Обмін досвідом: « Планування виховної роботи з класним колективом»

Практикум : « Складання плану виховної роботи на I семестр».

Вересень

ЗДНВР

2. Бесіда: « Вибір форм і методів роботи з учнівським колективом»

Практичні поради: « Аналіз і оцінювання результатів діяльності класу»

Практикум « Відвідування та обговорення годин спілкування у 6 класі»

Жовтень

ЗДНВР

3. Організація  роботи  класного  керівника  з  учителями  з  профілактики  відхилень у

поведінці  учнів. Мистецтво робити зауваження. Взаємодія  класного  керівника  з  батьками класу.

Організація  роботи  класного  керівника  з  учителями  з  профілактики  відхилень  у

поведінці  учнів.

Листопад

ЗДНВР,

 

4. Практичні поради психолога: « Вивчення структури міжособистісних взаємин у класі» Вивчення  індивідуальних  особливостей  учнів,  їхніх  інтересів,

потреб.

Грудень

Подгорна М.М.

5. Практикум: « Складання плану виховної роботи на II  семестр»

Бесіда: « Організація та проведення на базі класу колективних творчих справ, класних годин».

Січень

ЗДНВР

6. Бесіда: « Організація учнівського самоврядування». Лютий

ЗДНВР

7. Практичні поради психолога : « Методика вивчення сім`ї, умови виховання дітей».

Практичні поради: « Організація роботи з активом батьків»

Березень

Подгорна М.М.

8. Створення  необхідних  умов  для  фізичного  розвитку  школярів,  збереження  та зміцнення  їхнього  здоров’я.

Використання  новітніх  технологій  у  виховній  роботі.

Квітень

ЗДНВР

9. Гуманізація  навчально-виховного  процесу  як  засіб  утвердження  гармонійних особистісних  стосунків  між  учнями.

Творча  програма  класного  керівника

Травень

ЗДНВР

 

 

VІ. Засідання методобєднання класних керівників

 

з\п

Термін

прове-дення

Зміст Форма проведення Відповідальний

 

1. Вересень 1. Нормативно – правове забезпечення виховного процесу на 2021/2022н. р.

2. Опрацювання нормативних документів, наказів з виховної роботи, які вийшли за літній період.

3.  Робота класних керівників в період карантину в зв’язку з поширенням короно вірусної хвороби (COCVID- 19)

4.  Робота класних керівників з питань профілактики  булінгу.

5. Стратегічні напрямки виховання у вимірах сьогодення

 Доповідь.

 

Доповідь

 

 

 

Доповідь

 

 

Обговорення

 

 

Обговорення

Щербак Н.В.

 

Щербак Н.В.

 

Щербак Н.В.

 

 

Щербак Н.В

 

Класні керівники

 

 

Класні керівники

2. Жовтень 1.   Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання.

2. Профілактика насильства та агресивних форм поведінки серед учнівської

Молоді

3. Профілактика насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської молоді.

4. Тренінг «Стоп – Булінг». Попередження жорстокості та насильства серед підлітків.

 Круглий стіл.

 

 

Доповідь

 

 

Обговорення

 

Практичне заняття

Щербак Н.В.

 

 

Щербак Н.В.

Ткачов  Д.В.

 

Ровчак Л.П.

Сотула О.Л.

Подгорна М.М.

3. Січень Психолого-педагогічні знання, професійні вміння і навички – важлива складова в педагогічному трикутнику «дитина-батьки-вчитель»

2. Партнерство заради майбутнього. Співпраця класного керівника з

батьками в системі НУШ.

3. Обмін досвідом між класними керівниками:

– позиція батьків – важливий фактор педагогічної співпраці «Педагоги-

діти-батьки»;

– система спільних творчих справ батьків і дітей.

6. Методичні перегуки. Огляд та обговорення методичної літератури з теми

засідання.

 

Практичне заняття.

 

 

Виступ.

 

 

 

Доповідь

 

 

 

 

 

 

Доповідь

 

 

Щербак Н.В.

Подгорна М.М.

 

 

Павленко Н.П.

Путятіна В.В.

 

 

Маслова В.В.

Удовиченко Л.Г

Корзун Н.М.

4. Березень 1. Гендерне виховання – нагальна потреба сучасної освітньої системи

2. Роль гендерної освіти у вихованні здорової свідомої особистості.

3. Ознаки сприятливого, позитивного психологічного клімату в класному колективі

4. Про стан роботи із запобігання торгівлі людьми, профілактики та протидії поширенню наркоманії, злочинності, тютюнопаління.

 

 Доповідь.

 

Дискусія

 

 

 

Обговорення

 

Доповідь

 

Щербак Н.В.

 

Рибалко Т.І.

Путятіна В.В.

Сотула О.Л.

Хиленко Л.В.

.Подгорна М.М.

 

 

Зінченко Н.І.

МагдаА.Г

Висоцька С.М.

5. Травень 1. Підбиття підсумків роботи з виховання учнів у навчальному році та визначення завдань колективу школи на новий навчальний рік.

2.  Організація літнього відпочинку та оздоровлення учнів ліцею.

3. Робота класних керівників з питань безпеки життєдіяльності та всіх видів дитячого травматизму в літній період.

4.  Звіт про роботу за рік. Проведення тестування.

 Доповідь

 

 

Доповідь

 

 

Доповідь

 

 

Обговорення результатів тестування

Щербак Н.В.

Подгорна М.М.

 

Щербак Н.В.

 

 

 

Щербак Н.В.

 

 

Класні керівники