Комунальний заклад «Бугаївський ліцей
Куньєвської сільської ради
Ізюмського району Харківської області»
Н А К А З
27.08.2021 № 167
Про охорону праці та дотримання
правил техніки безпеки
у 2019/2020 навчальному році
На виконання Законів України «Про охорону праці», «Про освіту», Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 26.12.2017р. № 1669, з метою забезпечення функціонування системи управління охороною праці в закладі, створення безпечних умов навчально-виховного процесу, забезпечення впровадження відповідних вимог державних і галузевих нормативних документів з питань охорони праці,
НАКАЗУЮ:
Дикань А.В. – заступник директора ліцею з навчальної роботи;
Кальцова Н.О. – завідувач філією;
Удовиченко М.В. – завгосп філії;
Лещенко О.В. – голова профкому;
Шевцова І.Є. – завгосп д/п ліцею;
Сапальова А.В. – завгосп ліцею;
Теницький К.В. – вчитель ліцею.
3.1. На колективних зборах працівників закладу організовувати звітування керівників структурних підрозділів щодо створення здорових і безпечних умов праці та проведення навчально-виховного процесу, здійснення заходів, передбачених колективною угодою з охорони праці;
3.2. Вести облік та проводити аналіз причин виробничого травматизму, професійних захворювань, аварій, заподіяної ними шкоди. Також брати участь у розслідуванні нещасних випадків, що сталися з працівниками закладу, згідно з чинним законодавством та своєчасно інформувати відділ освіти Ізюмської РДА;
3.3. Проводити вступний інструктаж з новоприйнятими працівниками;
3.4. Складати, за участю керівників підрозділів, перелік професій, посад, видів робіт на які повинні бути розроблені інструкції з охорони праці, що діють в межах закладу та надавати методичну допомогу під час їх розроблення;
3.5. Готувати проекти наказів з питань охорони праці;
3.6.Перевіряти стан охорони праці в структурних підрозділах згідно з графіком оперативного контролю;
– організацію роботи з дотриманням в освітянському процесі норм і правил охорони праці;
– забезпечення контролю за безпекою приладів і ТЗН;
– організацію розробки та періодичний огляд інструкції з охорони праці, а також розділів вимог безпеки під час проведення практичних і лабораторних робіт;
– контроль за своєчасним проведення інструктажу для тих, хто навчається по ТБ , його реєстрацію у журналі;
– проведення спільного з ПК контролю безпеки, використання навчальних приладів, меблів, хімічних реактивів;
– вилучає все те, що не передбачено типовими переліками. Припиняє освітній процес в приміщеннях, якщо створюються умови, небезпечні для здоров’я;
– виявленням обставин нещасних випадків з учнями, що трапилися на уроках, заняттях та в ході роботи з співробітниками;
– ведення журналу реєстрації нещасних випадків з учнями та вихованцями, що трапились на уроках та заняттях.
– організацію виховної роботи, суспільно корисної, продуктивної праці згідно з нормами та правилами охорони праці;
– контроль за дотриманням і вжиттям заходів з використанням санітарно-гігієнічних норм, вимог, правил з охорони праці, пожежної безпеки в установі або виконанням учнями та вихованцями робіт поза установою;
– організацією з тими, хто навчається заходів з попередження травматизму, дорожно -транспортних подій, тощо;
– контроль ведення журналу інструктажу учнів з охорони та безпеки праці під час організації суспільно корисної праці та проведення позакласних і позашкільних заходів;
– ведення журналу реєстрації нещасних випадків з учнями, що трапилися в позаурочний час.
– дотримання вимог охорони праці при експлуатації основної будівлі та господарських будівель технологічного та енергетичного устаткування, здійснення їх періодичного огляду та організацію поточного ремонту;
– організацію дотримання вимог пожежної безпеки, справність засобів пожежегасіння;
– забезпечення поточного контролю за санітарно-гігієнічним станом приміщень установи;
– забезпечення навчальних кабінетів, майстерень та інших приміщень устаткування та інвентарем, що відповідають вимогам правил і норм техніки безпеки;
– організацію навчання, проведення інструктажу під час прийому на роботу технічного персоналу з записами до „Журналу реєстрації ввідного інструктажу з безпеки праці”, а також первинного інструктажу з записом до „Журналу реєстрації з безпеки праці на робочому місці”.
Магду А.Г – кабінет фізики;
Корзун Н.М. – кабінет ІКТ № 1;
Висоцьку С.М. – кабінет ІКТ № 3;
Сотулу О.Л. – кабінет хімії;
Веприцьку Н.І. – кабінет біології;
Теницького К.В. – спортзал, спортивний майданчик;
Лещенка О.В. – майстерні, кабінет ІКТ № 2;
Ткачов Д.В. – природничий кабінет філії;
Несущенко О.І. – пристосована спортивна кімната філії.
– організацію безпеки і контроль стану робочих місць, навчального устаткування, наочного знаряддя, спортивного інвентаря;
– недопущення занять у непристосованих приміщеннях;
– розробку і періодичний перегляд ( не рідше 1 разу на 5 років) інструкції з ОП, представлення їх на підпис директорові ліцею;
– контроль за наявністю протипожежного устаткування, медичних засобів і засобів індивідуального захисту. Наявність наочної агітації та необхідних інструкцій;
– проведення необхідного інструктажу учнів з охорони та безпеки праці;
– доведення до відома керівника про всі недоліки, що знижують працездатність тих, хто навчається (недостатнє освітлення, шум і т.д.);
– повідомлення керівнику установи та профкому про кожен нещасний випадок з учнями або працівниками з відповідним записом такого випадку в журналі реєстрації нещасних випадків з учнями, працівниками на виробництві;
– нещасні випадки, що трапилися під час навчального процесу в наслідок порушення норм і правил охорони праці.
– безпечне проведення освітнього процесу;
– вжиття заходів з надання долікарської допомоги потерпілому, оперативне повідомлення керівництва про нещасний випадок;
– проведення інструктажу тих, хто навчається з безпеки праці та навчальних заняттях, виховних заходах з обов’язковою реєстрацією з охорони та безпеки праці;
– організацію вивчення учнями та вихованцями правил з охорони праці дорожнього руху, поведінки в побуті, на воді, тощо;
– збереження життя та здоров’я тих, хто навчається під час освітнього процесу;
– здійснення контролю за дотриманням правил інструкцій з охорони праці.
– здійснювати контроль за роботою зі створення відповідних умов для виконання санітарно-гігієнічних норм і вимог з охорони праці та пожежної безпеки під час приготування їжі;
– не дозволяти працівникам харчоблоку виконувати роботу без відповідного спецодягу, спецвзуття;
– проводити інструктажі з охорони праці на робочому місці, забезпечувати навчання з питань охорони праці працівників харчоблоку;
– брати участь у роботі комісії з розслідування нещасних випадків, що сталися з працівниками харчоблоку;
– повідомляти керівника та службу охорони праці закладу про нещасні випадки, що сталися з працівниками харчоблоку, організовувати надання потерпілим першої долікарської допомоги.
– оформляти прийом на роботу нових співробітників лише за наявністю позитивного висновку медичної установи;
– контролювати своєчасне проведення диспансеризації учнів, вихованців, співробітників установи;
– забезпечення безумовного виконання директивних і нормативних документів з ОП розпоряджень Держнагляду, Держпродсанепіднагляду, технічної інструкції з праці, пожежного нагляду;
– термінове повідомлення про груповий, тяжкий нещасний випадок вищому керівнику та батькам потерпілого, вжиття всіх необхідних заходів щодо усунення причин, що викликали нещасний випадок;
– затвердження інструкцій з охорони праці по узгодженню з ПК;
– проведення ввідного інструктажу з охорони праці з новачками, інструктаж на робочому місці, оформлення, проведення інструктажу у відповідних журналах;
– персональна відповідальність за забезпечення здорових і безпечних умов освітнього процесу.
– ведення журналу реєстрації ввідного інструктажу з безпеки праці – директору КЗ та журналу реєстрації інструктажу з безпеки праці на робочому місці – директору КЗ та ЗНВР дошкільного підрозділу, завідувачу філією;
– ведення журналу реєстрації нещасних випадків з учнями – ЗНВР ліцею, заступнику завідувача філією; вихованців – ЗНВР дошкільного підрозділу;
– ведення журналу реєстрації нещасних випадків на виробництві – директору КЗ (спільно з ГП);
– ведення журналу реєстрації інструктажу з безпеки праці на робочому місці – завгоспам ліцею та філії.
Директор ліцею: Н.І.Веприцька
КЗ "Бугаївський ліцей Куньєвської сільської ради Ізюмського району Харківської області" © 2018